
Ik ben in 2016 afgestudeerd aan de Hogeschool Utrecht als logopedist. Ik heb sindsdien op verschillende werkplekken gewerkt, zoals de vrijgevestigde praktijk en organisaties voor kinderen met een taalontwikkelingsstoornis. Sinds 2023 ben ik ook klinisch linguïst, wat mij verdieping geeft bij het behandelen van taalproblemen. Ik heb cursussen gevolgd in de richting van spraak-taalproblemen, OMFT en dyslexie en mijn affiniteit ligt bij het werken met kinderen en het behandelen van deze logopedische problematieken.
Ik vind het in mijn werk het leukst om te zien hoe kinderen met spraak- taalproblemen groeien, doordat ze zich beter duidelijk kunnen maken. Het is fijn om daarin zo’n belangrijke rol te mogen spelen.
Ik werk op donderdag en vrijdag op de hoofdlocatie van de praktijk.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te tennissen en dansles te volgen.
